About

My love life could be a book or even a movie, a comedy, but not the romantic comedy type we all love with the happily ever after ending. Nope, mine would consist of stalkers, assholes, married men, panic attacks, and just about every possible variation of a bad date. From horrible first dates to heartbreak, this is my journey exploring love (and sex) in the city.

 

 

 

9 thoughts on “About

  1. I love your blog! I read your stuff and instantly thought of me and my best friend talking about our love lives without the love haha There are sooo many creeps in this world.
    Your stuff is great!

      1. haha of course! I’m gonna show my friend your blog also. I feel like you two have a lot in common.

  2. you life sounds like a TV series we all can watch n relate to . where is your publisher !? love the blog . keep writing

  3. Hi NoSex,

    My friend and I have recently discovered your incredible blog and we have got to know— did you move to Europe? Are you riding on the back of more vespas? Have you fallen in love? You’re a fantastic writer and we’d love to hear back!

    1. Hi!!! OMG I forgot about this site hahaha, thank you so much for the kind words. It’s so crazy to read back on this, YES I did fall in love. I moved to Paris in March 2018 (best decision of my life) and met my French fiance 3 weeks after arriving! We got engaged last December, I still live in Paris and am planning to move back to America once the world gets back to semi normal lol. Thanks so much for reading, this was my creative outlet during a very exhausting dating period of my 20s lol. Let me know if you have any other questions!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s